Máte kamennou prodejnu? Je možné vaše výrobky vyzkoušet?

Rádi Vás přivítáme v naší vzorkovně v Novém Jičíně, kde je vystavena většina výrobků MEDI. V pracovní dny 8.00 - 15.00. Kromě toho jsou naše výrobky nabízeny (a vystaveny) na několika místech v České republice. Mapu autorizovaných prodejců najdete na www.mayer.cz. Doporučujeme před návštěvou kteréhokoliv autorizovaného prodejce ho napřed kontaktovat a ujistit se, že má vystaven právě ten konkrétní výrobek, který chcete vyzkoušet. Nákupem u našeho autorizovaného prodejce získáváte výhodu kompletního autorizovaného servisu ve vaší blízkosti!

Můžu vám zboží vrátit bez udání důvodu?

Ano, ale jedině, pokud jste tzv. Spotřebitel (viz Obchodní Podmínky bod A. druhý odstavec). Jako Spotřebitel máte ze zákona právo při objednávce přes internet na vrácení zboží (z naší strany vrácení peněz) ve lhůtě do 14 dnů. Je nutné, aby zboží bylo dobře zabaleno a aby k nám dorazilo bez jakékoliv újmy. Po jeho kontrole u nás Vám vrátíme vaši platbu. Podrobnosti vrácení zboží viz obchodní podmínky - bod D. Jste-li Podnikatel (opět viz Obchodní Podmínky bod A. druhý odstavec), na odstoupení od smlouvy bez udání důvodů ze zákona nárok nemáte.

Co když dostanu balík zjevně poškozen?

V tom případě je nutné řidiče pozdržet a požádat ho o vyplnění Zápisu o škodě, který je povinen mít u sebe. Společně otevřete karton, zjistíte a zapíšete přesný rozsah škody (jednoduchý popis) a odhadnete výši škody. Po odjezdu řidiče nám zavoláte a dohodneme co nejrychlejší nápravu. Dalším jednáním s přepravcem vás obtěžovat nebudeme, ostatně přepravu jsme objednali my a my také budeme vymáhat škodu po přepravci.

A když zjistím poškození až po rozbalení krabice?

Ještě ve lhůtě do dvou dnů od předání máme šanci zapsat zápis o škodě a domáhat se vyplacení u přepravce. Jen nám prosím co nejrychleji zavolejte. Mějte, prosím, připraveno číslo balíku. V našem společném zájmu je balík po obdržení co nejdříve rozbalit. Je-li poškozen zvenčí (i na první pohled drobná změna, např. lehce promáčknutý roh kartonu), může uvnitř znamenat rozsáhlou škodu.

Jak věrné jsou barvy potahů na mém monitoru?

Samozřejmě, že se snažíme, aby na našich stránkách byly co nejvěrnější odstíny "skutečných potahů". Je ale nutné si uvědomit, že každý monitor může zobrazovat v jiných tónech a také, že každé oči přenášejí svůj subjektivní dojem barvy. Chcete-li si být jistí, vyžádejte si u nás nebo našeho prodejce fyzický vzorník potahů.

Je záruka 5 let na celý výrobek? Včetně potahu?

Ano, pokud najdete na produktové kartě "Záruka: 5 let", pak je záruka opravdu kompletní včetně potahu v délce 5 let. Záruka se samozřejmě nevztahuje na mechanická poškození, např. ostrým předmětem, ale na otěruvzdornost koženky za běžného použití - ano.

Pokud jsme nezodpověděli váš dotaz - neváhejte nás prosím kontaktovat.

Děkujeme.

TÝM MAYER CZ

Nastavení cookies

Aby Vám naše stránky fungovaly správně, potřebujeme souhlas se zpracováním cookies, malých souborů, které se ukládají ve vašem prohlížeči.

Cookies využíváme např. ke správě košíku nebo ke sledování návštěvnosti. Více informací

Povolit vše Povolit nezbytné Zamítnout vše